Medische catalogus 2024

Service en diensten

In sommige situaties kunnen wij u op afstand helpen, in andere situaties komen wij op locatie langs TECHNISCHE ONDERSTEUNING

Veelal lossen wij de problemen dan direct op, zodat u verder kunt met uw diagnostiek. Om gebruik te maken van deze service is het belangrijk dat u Teamviewer installeerd op uw compu- ter. Ook kunnen er kosten in rekening worden gebracht voor het inschakelen van één van onze experts. Dit commu- niceren we dan altijd duidelijk vooraf, zodat er geen verrassingen onstaan.

Teamviewer

Storing aan autoclaaf

Bij storingen aan diverse apparatuur waarbij het mogelijk gaat om een softwarefout, kunnen wij met uw to- estemming van afstand inloggen om via Teamviewer op uw computer mee te kijken.

Het is ontzettend vervelend als uw autoclaaf niet meer werkt. Wij geven onze klanten die onderhoud bij ons afnemen dan ook altijd voorrang bij storingen. Zo bent u bij Henry Schein verzekerd van de best mogelijke service.

Telefonische hulp

Vaak kan een storing aan een auto- claaf al worden verholpen doordat wij u doorverbinden met één van onze experts. Negen van de tien keer kun- nen wij u op deze manier helpen. Is er echter meer aan de hand, zoals een probleem met een onderdeel, dan schakelen wij één van onze service- technici in.

IX

Neem contact met ons op met uw vraag. Wij helpen u graag!

Powered by